بهترین استراتژی برای سئو به همراه آموزش سئو

Wiki Article

قبل از انجام هر کاری ، ابتدا باید یک بررسی کامل و جامع از وضعیت سئو به عمل آید. وضعیت فعلی سئو چیست ، چه ایرادات و نواقصی مشاهده می شود.

شما می توانید چنین لینکهایی را برای ارائه مراجع معتبر یا اطلاعات دقیق و اضافه به کاربران استفاده کنید.

بطور کلی تعریف سئو چیست؟ قرار گرفتن در رتبه های برتر گوگل یا سایر موتورهای جستجو نیازمند مجموعه ای از اقدامات است که به اختصار سئو گفته میشود.

گاهی اوقات سایت شما بدون اینکه متوجه شوید یا اقدام اشتباهی انجام داده باشید جریمه میشود. امکان دارد رقبا برای سایت بک لینکهای اسپم خریداری کنند.

کلمات کلیدی همیشه سبز آنهایی هستند که همیشه توسط کاربران موردتوجه هستند. حجم جستجو ممکن است گهگاهی نوسان کند، اما تغییرات شدیدی وجود نخواهد داشت.

نحوه تدریس و تعامل با دانشجوها با وجود مجازی بودن دوره عالی بود. پاسخگویی به سوالات و در دسترس بودن ویژگی خوب این دوره بود. تسلط کامل و تجربه کافی خانم خالقی در این زمینه هم کاملا مشهود بود . همچنین پاسخگویی بعد از کلاس هاو به موقع برگزار شدن کلاس‌هاهم بسیار به موقع و عالی بود.

تنظیم ساعت و روزهای حضور در کلاس بر عهده دانشجو می باشد.

فرض ما بر این است که هم اکنون شما یک وبسایت برای کسب و کار خود یا یک وبسایت شخصی دارید. در دوره آموزشی سئو دقیقا بر روی مواردی کار خواهیم شد که باعث بیشتر دیده شدن سایت شما در گوگل و دیگر موتورهای جستجو گر شود.

کلمات کلیدی اولین قدم برای یک سئو موفق هستند. اما چگونه می‌توانیم بفهمیم که چه نوع کلمات و عباراتی را انتخاب کنیم؟ برای هدف قرار دادن مخاطبان مختلف که به روشهای مختلف با ترکیب عبارات متنوعی در گوگل جستجو میکنند، چه باید کرد؟ برای اینکه به طیف وسیع تری از افراد دسترسی داشته باشید و شانس خود را در تضمین مشتری افزایش دهید، چه کلماتی را باید هدف قرار داد؟

خواستم ازتون تشکر کنم بابت دوره خوبتون من دوره بهمن ماه شرکت کرده بودم هنوزم دارم ویدئوهای شما رو نگاه می کنم من دوره های زیادی شرکت کردم که فقط مطالب مقاله ها و کلیات رو بیان می کردن بدتر گیج میشدم چیکار باید کنم از کجا شروع کنم دوره شما عالی بود علاوه بر کلیات شما نمونه کارهای زیادی داشتین و به صورت عملی توضیحات رو میدادین و اینکه کلاس آنلاین بود و راحتتر می تونستیم سوالات رو بپرسیم و شما با تسلط کامل تمامی مباحث رو بیان کردین .

پشتیبانی بعد از دوره: یک کانال اختصاصی با مدیریت مدرس دوره

جستجوگرانی که به دنبال کلمه کلیدی تعریف کننده محصول هستند به دنبال چیزی بسیار خاص هستند. و شما می توانید دقیقاً همان چیزی باشید که آنها می خواهند.

بله من پروژه اول شما را منبع بعد از اتمام دوره در کنار شما خواهم بود.

لازم است در بحث آموزش سئو سایت به زبان ساده با لینک و بک لینک نیز آشنا شوید. چرا که این دو موضوعاتی مهم در بحث سئو هستند. لینک به این صورت است که شما به کلمه‌ای در مقاله خود لینک دهید و با کلیک بر روی آن کلمه وارد صفحه سایت دیگری می‌شوید. این کلمات معمولاً با رنگ، فونت و سایز متفاوتی نوشته می‌شوند تا کاربر به راحتی آن را ببیند.
استفاده از لینک ها در محتوا- نمایه سازی به معنای انتخاب از بین لینکهایی است که در محتوای صفحه استفاده شده است.

گوگل، همواره تلاش می‌کند تا معنای واقعی یک صفحه وب را بهتر متوجه شود. به همین دلیل است که نشانه‌ گذاری اسکیما وجود دارد. این شکلی از ابرداده است که به یک وب ‌سایت اضافه می ‌شود و به الگوریتم های گوگل می‌گوید صفحه چه چیزی را توصیف میکند و چه اطلاعاتی باید بصورت به ویژه و با تاکید به کاربران نمایش داده شود.

ارتقای محتوا: با به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی و ایجاد لینک به محتوای خود امکان مشاهده آن را افزایش دهید.

پله پله تا قله‌های موفقیت، همراه شما و کسب و کارتان هستیم.

در مرحله سئو سایت از نظر تکنیکال موارد زیر اصلاح میشوند: ( مواردی که لینک داده شده اند را بصورت ویژه مطالعه کنید)

همچنین لینک ها باید با محتوا مرتبط باشند. با تکست متن خوب، که برای موتورهای جستجو و کاربران قابل فهم باشد نیز اهمیت دارد.

چک لیست مهمترین کارهایی که باید در این مرحله انجام دهید عبارت است از:

شما حق دارید بدانید ، چه میزان بازدید سایت افزایش پیدا کرده ، چه خدماتی به شما در طی هر ماه ارائه شده و عملکرد شرکت طرف قرارداد شما چگونه بوده است.

خوب! قبل از اینکه وارد بحث اصول و روشهای سئو چیست بشویم، بهتر است که کمی با اصطلاحات پرکاربرد و مفاهیم پایه این فرآیند آشنا شوید.

حتی یک بک لینک از یک وبلاگ کوچک نیز می تواند قابل اعتماد باشد، اما اگر اطلاعات کلی که وبلاگ ارائه می دهد کیفیت پایینی داشته باشد، گزینه خوبی برای در نظر گرفتن اهداف لینک سازی نیست.

بله این دوره به صورت کاربردی ارائه می‌شود و شما را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند.

همچنین بعد از اتمام دوره، در اولین پروژه کنار شما خواهیم بود و به صورت خصوصی شما را راهنمایی می‌کنیم.

پنالتی سایت برای زمانی است که انجام عملیات سئو با خطا مواجه می‌شود. در این زمان گوگل برای شما جریمه در نظر می‌گیرد. البته باید بدانیم که گوگل صفحه و سایت شما را به صورت کامل جریمه نمی‌کند و تنها آن صفحه خاص یا کلمه کلیدی را که دچار مشکل یا خطا شده است جریمه می‌کند.

تا این که با استاد خالقی آشنا شدم و در دوره آموزش سئوی ایشون شرکت کردم، استاد دلسوزانه تجربیاتشون رو با شاگردانشون به اشتراک میگذاشتن و سرفصل ها و شیوه تدریس به نحوی خوب برنامه ریزی شده بود که به صورت جامع و کامل تمام مباحث مربوطه تدریس شد.

Report this wiki page